راهنمایی و حل معماهای Resident Evil - Remake - ResidentEvil:Remake - انجمن خانه بازی ها رفتن به مطلب
اطلاعیه
جهت استفاده کامل و دانلود از انجمن ثبت نام کنید. ! به انجمن خانه بازی ها خوش آمدید

PRINCE OF PERSIA: THE SANDS OF TIME REMAKE

راهنمایی و حل معماهای Resident Evil - Remake


پست های پیشنهاد شده

بازي با کرکتر جيل ولنتاین

● معماي زنگوله سگ ها

بعد از دريافت Dog Whistle به حياط بريد و از اين سوت استفاده كنيد. بعد از به صدا درآمدن سوت، سگ ها به سمت شما ميان و بعد از كشتن اونها مي تونيد گردنبند رو برداريد. تو حياط يك گلدون از گياه سبز وجود داره كه در صورت نياز تا سه بار مي تونيد ازش استفاده كنيد. گردن بند رو براي بدست آوردن شي جديد آزمايش كنيد، بعد از جستجوي شي و فشار دادن دكمه، كليد جعلي رو بدست خواهيد آورد. اين كليد بجاي كليدي كه در اتاق مرگ وجود داره استفاده ميشه.

re_remake1.jpg

● معماي اتاق سمي

وارد اتاقي كه شواليه ها قرار دارن بشين، براي حل اين معما، شواليه بالا-سمت راست رو هل بديد، سپس شواليه پائين-سمت چپ و در آخر شواليه پائين سمت راست رو هل بديد تا شواليه چهارم عقب بره. سوئيچ رو بزنيد تا جعبه رو بدست بياريد. روي قسمت قلب شكل بزنيد تا ماسك مرگ اول رو بدست بياريد.

re_remake2.jpg

● معماي ساعت اتاق Dining

بعد از ادغام برگ گمشده دفتر نت و زدن پيانو و بدست آوردن نشان طلايي و گذاشتن آن روي شومينه اتاق Dining، ساعت رو روي شش تنظيم كنيد تا كليد سوم رو بدست بياريد.

re_remake3.jpg

● معماي گالري تابلو هاي نقاشي

براي بدست آوردن صورت مرگ، وارد گالري تابلو ها بشين و به ترتيب، سوئيچ اولين تابلو رو بزنيد تا چراغ نارنجي روشن بشه، حال به اون سمت گالري بريد، و اولين تابلو رو بزنيد تا نور سبز روشن بشه و سپس تابلوي بعدي رو بزنيد تا نور بنفش روشن بشه. حالا به آخرين تابلو كه تصوير ليزا هست بريد و سوئيچ رو بزنيد تا صورتك مرگ رو پيدا كنيد.

re_remake4.jpg re_remake5.jpg

re_remake6.jpg re_remake7.jpg

● معماي جهت نما و سگ هاي نگهبان

بعد از اتمام صحنه مياني، جهت نماي قرمز را روي West و جهت نماي آبي را روي North تنظيم كنيد.

  re_remake8.jpg re_remake9.jpg

● بدست آوردن اسلحه مگنوم

بعد از قرار دادن نشان باد، در قبر سمت راست، سه نشان ديگه دريافت مي كنيد، هر سه نشان را برداريد و چك كنيد و در قبر سمت چپ بگذاريد تا اسلحه رو بدست بياريد.

re_remake10.jpg

● باز كردن درب آزمايشگاه

در اتاق عنكبوت ها سه چراغ و يك ميز بيليارد مي بينيد، ابتدا به ترتيب چراغ قرمز (در كنار درب ورودي) سپس چراغ سبز (در زير پله ها) و سپس چراغ نارنجي در كنار ميز بيليارد رو بوسيله فندك روشن كنيد، علامت هاي زير چراغ ها را به ياد داشته باشيد. چراغ قرمز؛ چشم با دو خط - چراغ سبز؛ چشم - چراغ نارنجي؛ چشم با چهار خط. حالا ميز بيليارد رو چك كنيد و شماره توپ ها و رنگ اونها رو به ياد داشته باشيد.
بعد از ورود به اتاق زنبور ها رمز در آزمايشگاه رو به اين شكل وارد كنيد: ترتيب به اين شكل هست، 1- علامت زير چراغ قرمز به همراه شماره توپ قرمز. 2- علامت زير چراغ سبز به همراه شماره توپ سبز. 3- علامت زير چراغ نارنجي به همراه شماره توپ نارنجي. رمز متغيير هست و هربار تغيير ميكنه اما رمز معمولاً 365 به ترتيب اشكال زير چراغ ها هست.

● معماي ساخت محلول V-Jolt

توجه داشته باشيد كه براي ساخت اين محلول حتماً بايد سه جاي خالي آيتم داشته باشيد. ابتدا بطري خالي رو برداشته و محلول رو به روش زير درست كنيد:
قدم اول: UMB no.3 به اضافه Water مي شود= NP-004.
قدم دوم: NP-004 به اضافه Yellow 6 مي شود= UMB no.10.
قدم سوم: Yellow 6 به اضافه Water مي شود= UMB no.7.
قدم چهارم: UMB no.7 به اضافه UMB no.10 مي شود= VP-017.
قدم پنجم: VP-017 به اضافه UMB no.3 مي شود= V-Jolt.

بعد از ساخت محلول بايد به اتاق Plant 42 بريد، اگر قصد مبارزه و يا مهمات كافي نداريد به اتاق كوسه ها جايي كه ريشه Plant 42‌ قرار داره برگرديد. محلول رو روي ريشه هاي گياه استفاده كنيد، حال به اتاق Plant 42 برگرديد و بعد از اتمام صحنه كليد آخر عمارت رو از داخل شوميه برداريد.

● معماي جواهر

بعد از برداشتن مهمات، دو صندوق رو به زير سر حيوانات بكشيد و چراغ رو خاموش كنيد، در اتاق پرنده اي وجود داره كه با حركت شما تكون ميخوره و وقتي كه روي سر حيوانات بايسته شما قادر به برداشتن جواهر ها نيستين، براي حل اين معما به طرف يكي از سر ها بريد و وقتي كه صداي قفل شدن رو شنيديد سريعا به سمت سر حيوان مقابل رفته و جواهر رو برداريد، درست قبل از اينكه صداي قفل شدن رو در جهت موافق بشنويد. همينطور براي جواهر زرد يا قرمز.

● معماي باز كردن جعبه

براي حل اين معما بايد قطعات رو به شكل زير كنار هم قرار بديد:

re_remake11.jpg

● رمز كامپيوتر

رمز كامپيوتر رو بعد از برداشتن فايل در اتاق اسكن مي تونيد بدست بياريد: رمز، John - رمز ورود، Ada و رمز بعدي، Cell هست.

● رمز اسلايد

بعد از باز شدن درها، به اتاق اسلايد ها بريد و اسلايد رو روي دستگاه استفاده كنيد، در آخر اسلايد يك عدد چهار  رقمي مي بينيد كه اون رمز درب مخفي هست: 8462

re_remake12.jpg

● معماي باطري آسانسور

بعد از ورود به اتاق بخار، كپسول رو از روي دستگاه برداريد، و به اتاقي كه دستگاه شارژ سوخت بود بريد، اتاق كنار پله ها، اتاق سمت راست. بعد از پر كردن كپسول سوخت، به چندين نكته توجه كنيد و قبل از اون حتما بازي رو ذخيره كنيد. همونطور كه در اخطار زير هم مي بينيد: كپسول ممكنه منفجر بشه اگر تكون بخوره. نكات زير رو با دقت رعايت كنيد:

- براي كشتن زامبي ها فاصله خودتون رو حفظ كنيد، و به هيچ عنوان در فاصله كم از اسلحه هاي پر قدرت استفاده نكنيد.
- مواظب باشيد تا زامبي ها به شما صدمه نزنن.
- هرگز هنگام حمل كپسول سوخت ندويد.

البته فاصله اي نيست و در سر راه شما زامبي وجود نداره مگر اينكه مسير رو اشتباه بريد. بعد از گذاشتن كپسول سر جاي اول، به اتاق نيرو بريد و برق آسانسور رو فعال كنيد.

re_remake13.jpg

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.

×
×
  • اضافه کردن...